kaija

20140511....

Publicerad 2014-05-11 21:38:55 i Allmänt,

Jag ber om ursäkt, till dom som läser min ynkliga blogg, den är ynkligt uppdaterad :/ Det har hänt allt möjligt, inget tragiskt tack o lov, men allt mellan himmel o jord. Jag har hälsporre sen nån månad tillbaka och går på behandling hos en sjukgymnast, det är ett helvete på ren svenska...både behandlingen och hälsporren! Annatdå? Jo, jag har under en längre tid ätit enl lchf, dock syndat godis tidigare men nu är det nya tider!!! Inget godis och -3kg!!! Nice :) Nu hålla dieten och kanskengå ner lite till. Nu orkar jag inte skriva mer, men ska uppdatera er oftare, puss o kram, kärlek åt folket ♡

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2014-05-19 12:33:15

Vad roligt att vågen visar minus!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela