kaija

3/9

Publicerad 2013-09-03 07:45:00 i Allmänt,

Ja, tisdag idag, har tänkt mycket på morfar, igår var jag jättelessen och det svider i ögonen även nu. Pratade med mormor och hon berättade om kriget, förstå att han var med i fronten i nästan 4år... det är ingen lek :/ Synd att ingen skrivit upp just hans historia, det finns ju säkert många andra men inte hans. Det som var än mer tragiskt var att han var föräldralös, hade inget hem att komma till efter kriget. Nån vänlig familj förbarmade sig över honom och gav honom mat och husrum. Min älskade morfar.

Annat jag tänkte på idag, jo, min granne tyckte jag skulle hänga på 5-2 dieten, dvs ingen mat idag... ska kolla hur länge jag klarar mig. Ska enbart dricka, kanske köpa en frukt som nödproviant. Läste faktiskt om hur hälsosamt det kunde vara, läs ni med på www.5-2dieten.com intressant tycker jag :) Nu ska jag tycka synd om mig en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela