kaija

6/6

Publicerad 2013-06-06 21:27:00 i Allmänt,

Grattis Svearike på din stora dag ".....ja jag vill leva jag vill dö i norden" :)

Annat som får mig att hoppa till, det är att jag har börjat med LCHF, idag är 3:dje dagen och det går bra! Det går bra för att det är en rätt enkel metod, det som är JÄVLIGT är att jag är konstant sötsugen... inser att jag varit slav under det vita giftet :/ Jävla socker :( Men men, jag har hållit mig, bävar mig mest för mitt arbete, där blir jag liksom tvingad att se godis i mängder och blir sugen på att äta av gammal vana, inte bra. Försöker att tugga tuggummi... ja helt frenetiskt tuggar jag och det känns för stunden bättre. Läste nånstans att man skulle liksom känna efter HUR suget kändes och sen försvinner det ganska fort. Ja, så är det. Det värsta är att jag känner det som en skilsmässa, som att jag skiljs från en gammal go vän... *sick* Fast jag kan inte ta en godis, i så fall tar jag ALLT, missbruk kallas väl det för i mannamun. Önska mig lycka till, för det behöver jag :)

Annars har jag inte gjort nåt speciellt, jobbat, kommit hem och lagat mat och sen tog kraften slut helt enkelt. Nackspärr har jag oxå... Nu låter allt sådär deppigt, men det är det inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela