kaija

16/6

Publicerad 2013-06-16 21:33:00 i Allmänt,

Grattis moster på din födelsedag :) Så här jävligt är det, jag har ögoninflammation, som inte gett med sig, började förra onsdagen och idag var jag nödgad att söka mig till hälsocentralen och fick nån smörja. Så, nu kanske jag blir frisk :) Ja, jag har ont i halsen och lite hosta oxå... men det är inte hela världen.

Mitt lchf:ande går sisådär, på ett sätt bra, men jag har syndat lite i form av finskt lakrits och vin under helgen, men tar igen det nu igen. Har inget gotta kvar hemma och då är det lugnt. Motionera tänker jag börja med när min hals inte är öm och ond mer. Lchf tänket har jag, behöver inte fundera destomer på maten, utesluter automatiskt potatis o pasta o sånt, bröd är jag ändå inte så impad av. Äter mycket tomat, gurka och färsk spenat (ny favvo), tur jag älskar grönsaker av olika slag :) Det var det, jag återkommer i ärendet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela