kaija

4/4-13

Publicerad 2013-04-04 22:09:00 i Allmänt,

Torsdag, arbetat 7-14 packat fram krukor och blomlådor, vet ni, det innebär att vi snart har sommar! Jisses så skönt! Snart helg, ska köpa mig lite rött vin (JA, det är ju nyttigt i måttliga mängder :)) och sen får jag äta som en kanin då, sallad, lite sallad... Har slagit vad med en go vän om vem som kan gå mest ner i vikt på en vecka... sist förlorade jag, men NU JÄKLAR ;) Eg går det ju inte att göra så och jag BORDE vinna med tanke på längd o vikt o allt sånt... Jag ska i alla fall göra mitt yttersta, en kamp ska hon få! :) Den som förlorar ska skicka nåt till vinnaren, det gjorde jag idag, jag skickade ett paket till Gällivare :) Hade jag vart taktiker så hade jag köpt feta chokladkakan och nåt annat smarrigt, men nu är jag inte sån, så min käre vän får nåt som hon har nytta utav. Nu ärade läsare (om jag har nån kvar) ska jag gå i säng, behöver sova ty jag ska vakna kl 05:00 och dessutom är jag nödgad att duscha, dååålig tajming. Nåja, god natt hela världen.

Kommentarer

Postat av: aegnes

Publicerad 2013-04-07 15:29:58

jag läser :)

Postat av: Carina

Publicerad 2013-04-07 19:56:37

Kul att du läser :) Då skriver jag inte enbart åt mig själv i alla fall :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela