kaija

27/10

Publicerad 2012-10-27 11:33:00 i Allmänt,

GRATTIS Jenna 17år :) Ja, så är det, herregud så tiden har runnit iväg. När jag och Patte blev tillsammans var Jenna 7år... vart försvann 10 år??? Jag är ju fortfarande bara 25... och förstår inget.

Igår har det hänt grejer i vårat hus! En gubbe var hit och rev tillsammans med min goe man den gamla öppenspisen (YESSS!!!) och nu ska vi vänta ett par veckor så kommer samme man och bygger upp en Tulikivi "Aada", hörnmodell YESS!!! Ja gud, så underbart måste jag säga! Jag får elda i tv-rummet och ligga på soffan o glo i brasan, LÖÖÖV :) Dessutom hade mina kära här hemma rensat upp allt (!!!) efter betongdammshelvetet. Det finns fortfarande damm överallt, men inte så mycket :) Resten får NÖTAS bort ;)

Nu vidare i livet, på med lite mascara (lördag idag o fin måste man ju va nångång ;)) och fixa barret, sen åker vi till "Fammo" o hämtar smör :) Bakning påbörjas!

Puss o kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela