kaija

10/10

Publicerad 2012-10-10 09:51:00 i Allmänt,

Grattis morfar på 90-års dagen!
Ja, tänk 90 år... det är ingen lek. Min morfar har tragiskt nog varit med i kriget och blivit sårad där. Han har ett granatsplitter som sitter kvar nånstans i nacken som orsakat honom problem hela livet. Kriget i sig har orsakat honom problem mest. Hade jag skrivit upp allt han berättat hade jag skrivit en bok... Lilla moffa. Numera har han blivit dement, det är en sorg... han kommer ibland ihåg saker och ibland är han i en egen bubbla, ibland är det krig :( Jag ska ringa och gratta honom i vart fall.

Igår har jag varit till doktorn och hon skulle skicka en remiss till ortopeden för handen som domnar, få se då hur länge det kan ta.

Jag och Jenna har promenerat flitigt denna vecka, igår gick vi dryga 8km och det kändes i benen när vi kom hem. MER promenader för mig TACK :)

Nu ska jag gå o duscha, sen är det arbete. Har just dammsugit så dom där "änglatofflorna" fick på foten ;) Ännu en tvätt att hänga o slänga igång en maskin, sen är det typ dags att åka iväg. Ha en bra dag alla ni som läser och alla som inte läser... synd för dom?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela