kaija

21/7

Publicerad 2012-07-21 22:44:24 i Allmänt,

Gårdagens middag blev som på restaurang, fast bättre :) Det var tokigt gott! Tack svärmor och S-E för middan. Idag har här inte hänt mycket, det har regnat och jag blir så förbenat trött då så jag har bara lagat mat och gjort det som hör därtill. I morron hoppas jag på fint väder, ska genast kolla SMHI! Semester är det fortfarande och i morron ska jag föra O på kalas och jag tror att jag själv fördriver tiden på IKEA, om jag ids :) Nu WordFeud med dotra, hon har ju fått en mobiltelefon och således ska man spela det med henne :) Om inte annat är det ju en form av träning på svenska ord så här i sommarlovstider, att lära sig ord är ju aldrig fel. Kunskap väger inget!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2012-07-29 10:26:41

Inte många soldagar denna sommar...men jag jobbar nu sista veckan och hoppaspå sommarsol i augusti...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela