kaija

23/1

Publicerad 2012-01-23 13:02:31 i Allmänt,

Två veckor har gått av min och Lenas viktväktardiet, resultat -3,0kg för mig, helt ok. Det innebär att jag kämpar sakta men säkert vidare. "Förr i tiden" när jag viktväktat, har jag gått ner fortare, MEN har inte då haft underfunktion i sköldkörteln, vilket jag har nu. Har just fått öka medicindosen till 100 microgram, kanske sätter det fart på vikten, NERÅT då :) Fast jag känner att det går mycket bra just nu, inga konstigheter, har inte ätit godis (läkerol bara vid krissituation) och inte druckit läsk, ja inte har jag fikat heller :) Allt går över förväntan BRA :)
SÅ mina läsare, håll tummarna! Jag har en lång och krokig väg kvar till min  målvikt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela