kaija

28/11

Publicerad 2011-11-28 12:04:00 i Allmänt,

Igår blev min älskade lillebror 30år... Jag tycker det är vidrigt att tiden går så här fort, har "trappats av ångest" tror jag, det känns så i alla fall. Förra veckan hade jag ångest över att Lina blir 7år nästa gång hon fyller år och Hugo 5år... Fy bubblan.
Så, vad har då gjorts här i huset? Vi har jobbat och gjort det där "vanliga". I lördags firade vi min bror, han hade "kalaset" hemma hos sig. Vi var väl runt 12 pers där. Vi åt och drack och gubbarna badade badtunna och bastu och vi övriga medborgare satt i köket och roade oss med spotify o Youtube :) Det var en trevlig kväll :)
Igår hade Oskar lite kalas hos oss, han hade firat sin födelsedag hos mamma sin redan helgen före, men vi hade lite fika o så fick han ju lite presenter :)
Nästa helg har jag julfest från mitt arbete, ännu nåt trevligt att se fram emot :) Ja, sen ser jag ju som vanligt fram emot julhelgen, jag bara älskar julen! Förra årets julafton satt vi och mindes här en kväll, den var helgalen på alla sätt, helt underbar och väldigt minnesvärd! Det ska jag se till att denna jul oxå blir!
Ha det bra tills nästa gång jag skriver nåt :)
Här lite bilder, mina jullampor i köket, rosor som jag fick av Pattes mormor och morfar samt Oskars kort :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela