kaija

29/3-11

Publicerad 2011-03-29 12:42:16 i Allmänt,

Livet, från den ljusa sidan :) Så känns det idag! Jag har fört Lina till förskolan, dom hade vasaloppet idag, återstår att se hur det har gått. Hon sa att hon skulle åka 3 varv, preciiiis som Ida minsann :)
Jag har oxå åkt skidor idag, åkte ca 4km, det tar sig... Problemet med utrustningen kvarstår, den SUGER! Nå, vi får se, kanske köper jag ny, eller inte. Ska även försöka få med gubben (när tid ges) i skidspåret, roligare o vara två :)

Nu ska jag sätta igång en panna kaffe och fundera på vad livet har för överraskningar idag :)

Kommentarer

Postat av: Göbben

Publicerad 2011-03-29 23:27:53

Ok, överraskningar blev det:



* Nytt skidpaket



* Göbben ska med imorgon och åka skidor



Bara du väcker mig tidigt så jag hinner damma av utrustningen... ;)

Postat av: Carina

Publicerad 2011-03-30 10:01:15

Nu är frun nöjd och glad, har testat både gubben o utrustningen idag :) Gubben hade överraskande bra kondis och skidorna GLIDER :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela