kaija

27/3-11

Publicerad 2011-03-27 08:42:00 i Allmänt,

Söndag morron, skönt och stiga upp i "tid" :) Har stigit upp för över en timme sen, börjar nog o bli gammal...

Igår förde jag barnen till mommo, åkte sen skidor i en timme ungefär. Jag gör nu ett seriöst försök, inte annars, men jag måste röra på mig. Det är oerhört skönt efteråt i alla fall. Jag har ett dilemma, jag vill ha ny utrustning... mina skidor är från h-vetet, dom glider varken fram eller bak och pjäxorna håller på o vittrar sönder + att dom skaver :( Nåja, vi får väl se. Ska idag oxå försöka få barnvakt så jag får fara ut o skidra. Nästa vecka ska jag varva skidrandet med att simma.

Nu ska jag dricka kaffe! Ha en skön söndag nu då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela