kaija

15/6

Publicerad 2011-06-15 12:03:17 i Allmänt,

HAHA, jag gjorde ett garderobsfynd!!! Hittade gamla gardiner (som lämnats av tidigare husägare), i ett sjuuuukt coolt mönster, gjorde en tavla :) Inte helt perfekt (det är ju JAG som har gjort den), men så häftigt tyg!
Se o njut :)
Jaja, ser att bilden är lite på sniskan, men jag ork int göra om det. Ska sy nåt roligt av andra gardinen!
Det var ""Käräjäkivet" design Kristiina Koskivuori Fin-Helen Handprinted EHelenius OY.
Hur som helst, jag gillar skarpt :)

Kommentarer

Postat av: Göbben

Publicerad 2011-06-15 15:42:59

Den var hur cool som helst...MEN, mitt symmetri-öga säger mig att jag måste göra tavlan mindre så tyget blir EXAKT. Men det fixar jag när jag kommer hem ;)

Postat av: Nöjesportalen

Publicerad 2011-06-15 16:35:20

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

Postat av: ELLEN

Publicerad 2011-06-15 17:01:10

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder! Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela