kaija

14/6

Publicerad 2011-06-14 21:08:34 i Allmänt,

Hänt i veckan: Veden är nu travade och all är snyggt och prydligt. Grannens kossor är på "våran" sida av vägen, dvs bakom vårat hus, helt underbart :) Skatans ungar springer runt här på gården, oxå underbart, förutom att två har dött :( Idag gick jag och tittade på en skatunge, den var så trött att den "tappade huvudet" mot marken med jämna mellanrum :) Jag var tvungen att gå o skrämma den lite så jag såg att den inte var skadad, icke sa nicke, den var TRÖTT :) SÅÅÅÅ gulligt :) Sen har det varit oerhört underbart väder oxå, sommaren är här!!!
Som ni ser hade jag viss hjälp med veden, jag gjorde inte mycket själv :)

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2011-06-14 21:43:08

Vilka otroligt härliga "livet-på-landet-bilder"!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela