kaija

Senare samma dag...

Publicerad 2011-01-31 17:11:59 i Allmänt,

Liten uppdatering ang mig o min övervikt... Detta är dag ett på mitt nya liv, som innefattar nån sorts motion varje dag. Idag ska jag o promma med en "granne" :)

Ska till doktorn i morron, med min kapsejsade sköldkörtel, TSH värdet vill inte gå ner kanske finns det mirakelpiller till det oxå? Äter just nu Levaxin 50 mikrogram varannan dag och 75 mikrogram varannan dag. Nåja, får väl skriva i morron vad doktorn sa.

Nu väntar jag besök av svärmor med familj, det är nästan kungligt ;) Dom är såå välkomna, kaffet är laddat!

Kommentarer

Postat av: svärmor

Publicerad 2011-01-31 22:54:26

såååå sällsynta är inte våra besök ...

Postat av: Carina

Publicerad 2011-02-01 13:23:02

Ganska ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela