kaija

5/1-11

Publicerad 2011-01-05 22:38:05 i Allmänt,

Idag är jag TRÖTT... igen, jag hatar denna hemska trötthet (som såklart kommer sig av att jag sover för lite), så ikväll ska jag vara duktig och gå i tid i säng.

Igår har jag kämpat med att göra is-lycktor, vad det nu skulle vara svårt. Första två glömde jag, så nu ligger det två "is-bröst" nedanför trappan... Dom andra två samt den tredje hackade jag hål i för tidigt, först nr fyra och fem lyckades och dom är ju så fina! Måste nog göra fler och köpa fler gravljus *me like* :)

Annars är livet i det vanliga igen, lugnt och fridfullt och julen ska städas bort tänkte jag. Ska börja sakta i morron, läs OERHÖRT sakta, orkar inte stressa i onödan.

Kör hårt mina vänner :)

"Life is what happens to you while you're busy making other plans"

Min sneda bild på min fina ljuslyckta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela