kaija

20/4

Publicerad 2011-04-20 07:37:29 i Allmänt,

Jag har egentligen inte mycket att skriva, här händer ju inget just nu. Min sista skidtur tog jag den 6/4, nu finns det knappt snö kvar alls. Vädret idag är inte roligt, det är 1° och mulet, ser gråkallt ut...
Barnen ligger ännu o sover, jag har perklat kaffe och ska just svara på en enkät till statistiska centralbyrån, från karolinska institutet... Kan ju va bra info dom får av sina undersökningar.
Idag ska vi åka till staden, kanske får IKEA ett besök, OM inte hela parkeringen redan är full med besökare, då får det va... Men vi ska dejta min gamle käre vän Linda B som bor i Kalix. Hon skulle besöka IKEA. Ska fikadejta med henne, mycket trevligt :)
Kaffet är klart, så klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela