kaija

22/5

Publicerad 2010-05-22 20:25:33 i Allmänt,

Det har hänt ett och annat hos oss senaste tiden. Börjar med att berätta att våran studsmatta inkl skyddsnät flög närmare 40meter, skråmade våra bilar, ritade ett svart streck på väggen innan den kraschlandade upp och ner på andra sidan av tomten... Herrejösses en sån blåst det var, det var troligtvis en tromb som gick igenom lite här o  där. På dagis hade den vält en hästkur och några träd har fallit omkull osv. Vi hade ändå tur i oturen, båda bilarna fick faktiskt väldigt lite skador med tanke på omständigheterna, nån skråma mest och nån buckla, men då pratar vi ändå små bucklor. Det hade kunnat bli mycket mycket värre.

När Patte åkte iväg till jobbet på tisdag morron, så hann han inte jobba mer än halva dagen, så fick han besked om en arbetsplatsolycka... med dödlig utgång... fy så tragiskt, det var en far och hans son som föll ner mot en säker död *beklagar*.

Bilen har pajat...

Nåt kul då, är bjuden på bröllop :) På midsommarafton! Problem med idétorka... vad sjutton köper man i present???

Det har varit kanonväder här i flera dagar, alltså säkert över en vecka! I morron ska jag dock o jobba, dom har visst lovat regn, men det är ju sak samma, om jag ändå jobbar :)

Nu ska jag ta min underbart söta son ner i bastun och trötta han rejält, sen sova. Lina sover hos Ida, det är nog roligt för henne, får väl se om hon sover där hela natten, nåja, annars får dom ringa mig då.

Ska försöka uppdatera lite mer frekvent...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela