kaija

11/7

Publicerad 2010-07-12 00:23:16 i Allmänt,

Då är man sen igår lite äldre igen då... känns, tja som om jag voro 20år :) Annars har här inte hänt så mycket, vi har städat på gården igen och Patte har kört bort lite skräp, har dock en hög kvar som måste in på nån insamling. Gamla garaget är jämnat jäms backen, herregud vad den innehöll skrot. Nu är det i alla fall bara bra att ha grejer kvar, resten ska brinna :)

Garagebygget händer det just nu inte hemskt mycket med, måste väl beställa grus o grejer och förbereda för plattan.

Livet är i allamänhet på topp, barnen mår bra, växer och frodas. En kul grej som Hugo sa igår när han drack ur en vattenflaska: "Mamma, varför grinar den här flaskan så konstigt?" Tyckte det var så gulligt, den lät ju när han drack :) I morron får Hugo en kompis redan tidigt på morronen, han var så glad över att Wilmer skulle komma och vara hos oss i några timmar! Det blir nog mycket bus!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa min NORSKA inredningstidning... JA, jag köpte fel, hur det nu gick till?! Patte påpekade att en blind nog hade sett skillnad, men icke jag... Nåja, misstag kan alla göra sa igelkotten och klev av rotborsten!

Tjing Tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela