kaija

8/2

Publicerad 2010-02-08 09:49:21 i Allmänt,

Måndag morgon, lugnt o skönt :)
Igår har vi varit på kuben hela halva dagen, Oskar hade 3 matcher :) Hela familjen var där till kl 15 ungefär, sen åkte jag hem med Jenna, Lina och Hugo, Patte o Oskar blev kvar. Det var så fruktansvärt kallt överallt igår, jag var så frusen så jag visste inte vad jag skulle ta mig till.

Jag har börjat viktväkta igen, på torsdag blir det 4 veckor, har gått ner snart 4kg, det är bara 'resten kvar'... nåja, jag är väldigt taggad denna gång, jag VILL det verkligen. Har försökt att inte göra nån jätte grej av det, alltså jag äter det jag lagar till övriga familjen och väger/mäter upp det så det passar mig. Skulle bara behöva komma igång mer med träning, försöker jobba på med min crosstrainer, lite åt gången.

Jag har eg inget vettigt att komma med, men en liten uppdatering i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela