kaija

3/4 påsk...

Publicerad 2010-04-03 19:15:25 i Allmänt,

Tiden springer fortare än mig...

Idag har jag jobbat och nu tänker jag bara njuta av kvällen, jobbar nämligen även i morron. Den här dagen är alltså inte mycket att skriva om.

Igår var jag ledig och då for vi till våran älskade skogskoja :) Där var vi i flera timmar. Vi hade vart där en stund så kände jag mig nödgad att gå på utedasset, sagt och gjort, jag gick dit och när jag kom in kände jag mig konstigt yrslig... Satte mig dock ner o gjorde det jag skulle o ställde mig upp för att dra upp brallerna, då vart jag yrslig igen, riktigt sådär så jag bara ville spy... gick ut från dasset, hann inte ens stänga dörren innan hela skithuset föll omkull på rygg :) Alltså det gungade ju litegrann och därför blev jag ju som sjösjuk därinne :) Får väl se det som att det var tur att just jag gick dit, hade det vart en lättare person hade den personen legat på rygg tillsammans med toan ;)

Lina har sovit över hos Ida för första gången i sitt liv, det gick mycket bra, hon ville stanna 5 nätter till :) Min bror tog med flickorna (Lina o Ida) till Matojärvi idag, det var pimpeltävling, flickorna vann nån utlottning där, snacka om tur! Just nu sitter Lina och Hugo o kollar på Nicke nyfiken, båda är så himla trötta efter gårdagen och idag.

Patte har åkt iväg o gjort byn, själv ska jag nog bara njuta av kvällen och ladda inför morrondagens arbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela