kaija

30/9

Publicerad 2009-09-30 19:31:00 i Allmänt,

September?! Jag förstår inget, alltså inte bara September utan Oktober i morron, jajävlar vad tiden går. Idag har jag jobbat, det har gått som i sirap, jag hade lite feber igår kväll, alltså 37,8 grader, egentligen inget annat än det... kanske är det så att nåt håller på att bryta ut, men febern gör att det håller sig borta, eller nåt :)
I morron ska jag jobba igen och sen fredag, men helgen är jag ledig :) 
Min far har varit och hälsat på, trevligt var det, det händer ju inte så himla ofta ändå.

Vi har beställt en soffa från Suomisoffa, närmare bestämt den här: http://www.suomisoffa.fi/tuotteet/sohvat/images/finlandia_excellence_xxl_harmaa_kangas.jpg 

Den blir i grafitgrått, hela soffan i samma färg och inte i storleken XXL utan L, testade sitta i XXL, jag som är väldigt kort behövde en kudde extra bakom ryggen för att överhuvudtaget få ner fötterna på golvet :)
Jag längtar som fasen!!!

Hallen har vi börjat med idag eller inte vi utan Patte, han har spacklad och när det torkat ska vi måla hallen i äggskalsvitt, ska bli en utmaning att få den både praktisk och snygg!

Det var väl alles för denna gång, må ni ha det bra mina läsare :)

Kommentarer

Postat av: Minna

Publicerad 2009-10-01 19:10:53

Alltså jag är inte det minsta avundsjuk på soffa...hmr..=)

Postat av: aegnes

Publicerad 2009-10-01 19:47:52

jag vill åxå renovera, men inte hallen i första hand utan badrummet. men det blir så dyrt, har allting klart inne i huvet hur det ska se ut, men sen kanske det inte blir så alls.

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-10-03 01:20:44

Vilken jättefin soffa! Förstår att du längtar. Du måste fota före och efter kort!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela