kaija

10/9

Publicerad 2009-09-10 18:19:32 i Allmänt,

Hej på er alla!

Det är höst, jag ÄLSKAR hösten, jag har ljus tänt nästan varje kväll, njuter av mörkret :) Bara det inte blir för kallt och blött, det är det mindre roliga med hösten. Nåja, det om 'vädret'.

Idag har viktväktarna startat i Haparanda, hade lust att börja, men insåg snabbt att jag inte har möjlighet att gå där mer än kanske 1 gång i månaden och då mister det sin funktion. Alltså, då ska jag försöka med min brevkurs själv igen... jag blir tokig snart med mina överflödskilon :( Jag ska i alla fall inhandla en ny matvåg, min gamla (som verkligen är gammal) har tyvärr börjat ge upp nu. I morron ska jag köpa en ny, en riktigt fin och lyxig sak, då är det ju roligare o väga maten oxå!

Annars hade jag inget speciellt på hjärtat :)

Här kommer nåt kul som Lina frågade mig igår: 'Har fammo tuggat snus på sistone?'

Ja, Fammo, har du det? :)

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2009-09-10 19:56:40

Ha ha haa,var har hon fått det ifrån?Visserligen pratade vi om min rökning sist jag var hos er,kan det vara därför,vem vet vad hon tänker?Hälsa gumman att farmor tuggar bara mat,och är därför rund och go.

Postat av: aegnes

Publicerad 2009-09-11 09:49:00

heja, heja ang. viktväktarna. jag skulle åxå behöva men är för snål!!!! vill du gå med i min grupp på funbeat.se? meddela mig så ska jag bjuda in dig, behöver din mailadress isf.

Postat av: Carina

Publicerad 2009-09-13 08:38:54

Vad går det där funbeat ut på? Har varit o 'snokat' lite, men har inte riktigt fått grepp på det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela