kaija

6/11

Publicerad 2009-11-06 22:03:30 i Allmänt,

Har idag vart till dagis och lämnat in att Lina ska bli vaccinerad, skrev även ett papper med Hugo, OM han nu får vaccineras, det vet vi sen, men jag vill att båda blir vaccinerade. Jag och Patte kommer att ta sprutan när vi som inte ingår i nån riskgrupp får ta det.

Har jobbat idag, efter jobbet har jag städat lite, vädrat täcken och bytt till rena sängkläder, det är så härligt med rena sängkläder :) Middagen idag bestod av makaroner (vitfiber pasta, ny favvo) och stekt falukorv, så enkelt och så uppskattat :) Har gjort en paj nu på kvällen med ost, skinka o purjolök, ska förtäras i morron.

Patte har farit till grannen och jag sitter ensam uppe, känner mig dock väldigt sliten, har ont i skallen, ska ta en Ipren när jag väl får upp ändan härifrån.

Int hade jag nåt annat på hjärtat, god afton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela