kaija

30/11

Publicerad 2009-11-30 21:17:57 i Allmänt,

Nu har en massa tid runnit igen, vi har haft Pattes kusiner från Stockholm på besök så helgen gick fort, tiden går ju fort då man har roligt :)

Tänk, i morron får barnen öppna första luckan på julkalendern oxå, det är ju skitmysigt!!! :) Tänkte hänga upp julgardinerna idag, men jag tappade ork och lust, gör det i morron istället. Jag strök lite kläder och lämnade gardinerna till i morron, man får väl sprida ut arbetet :)

På onsdag ska jag och lämna mer blodprover, lämnade här för ett tag sen och det visade sig att jag har nåt vaj på sköldkörtelhormonet, har läst en del och inser att det stämmer mycket väl överens med div krämpor som jag har fått, det har som smugit sig på under en längre period, så nu är jag som närmare en 'lösning'. Dessutom bekräftade proverna nåt jag har misstänkt under väldigt många år, jag är allergisk mot ägg. Jag får inga blemmor eller andningssvårigheter men fruktansvärt illamående samt... diarre om jag äter för mycket av nåt som innehåller ägg, tex... smörgåstårta :( och alla geggaröror på julbordet som innehåller majonäs... jag som älskar *snyft*.

Nu lägger jag upp lite bilder från min mormors och morfars 60-åriga bröllopsdag!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-12-01 10:19:11

Å vars är dom bilderna då? Kasper var ju på koll och testades mot ägg, det visade inget men han har mått dåligt och är hemmavid i dag för magen är kass.Han har ätit mockarutor gjorda på ägg varje dag och eftersom han inte ätit ägg på många år så reagerade magen...Vad bra att du är närmare en lösning nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela