kaija

18/11

Publicerad 2009-11-18 18:16:21 i Allmänt,

Jag tror att sjukstugan börjar ge sig, har varit 3ggr med Hugo o Lina till vårdcentralen pga influensa med hög feber och en envis hosta och allt som hör till, men som sagt känns liiiiite bättre nu.

Just i skrivande stund håller Patte på o dona nåt i källaren, jag gjorde upp eld i bastun så vi ska basta här på ett tag, Lina får duscha bara, hon har ännu såpass mycket feber att jag inte låter henne basta. Jag ska riktigt njuta av att basta, det är ett tag sen sist faktiskt. Idag har jag varit och lämnat prover på vårdcentralen, lite olika allergiprover och sen sockerprov osv. När jag for dit så hade jag ju kallelsen med mig och hon i kassan sa att hon inte hittade mig alls och jag var lite tuff och visade lappen där det stod 17/11 kl 08:15... alltså ett dygn tidigare... *pinsamt* Ja, nå, jag fick i alla fall lämna proverna idag i stället och det var ju fint :) Sen for jag o jobbade en liten stund, därefter ica och hem.

Gjorde skitgod lunch idag, kycklingpaella! Så himla enkelt och så gott, jag var lite skeptisk till att Patte skulle gilla det, men det gjorde han, han tyckte det var riktigt gott! Det ska jag göra nån vecka då Jenna o Oskar oxå är hos oss.

Det var nog dagens allt, ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela