kaija

7/5

Publicerad 2009-05-07 15:49:23 i Allmänt,

Har idag vart med Lina till vårdcentralen, hon vaknade kl 04:30 o sa åt mig att hon inte kan sova för hon har så ont i örat, gav henne alvedon, hon somnade om till sist. Jag bestämde mig direkt för att åka till doktor och få örat kollat, mycket riktigt, kraftig öroninflamation med buktande trummhinna :( Nå, hon fick örondroppar osv, men inget penicillin, det har jag ringt om nu på em, hon har rätt hög feber, har legat på soffan hela eftermiddan och varit väldigt låg. En man som ringde mig sa att han kollar upp och ringer mig i morron, då hon redan är undersökt, så behöver doktorn bara skriva ut penicillin då, när det funkar med vårdcentralen så är det himla bra service man får där! :)

Jag har vadat med bilen i vatten idag, här kommer en bild på en översvämmad väg 99 i Lövheden.

Det här var på väg till stan, det var mycket värre på vägen hem!

Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2009-05-07 20:10:15

Men herregud vad synd om lilla gumman!!! Hoppas verkligen att det onda går fort över!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-07 23:18:41

Ingen kan yla som jag, du är dömd att förlora... ;)

Postat av: kajsa

Publicerad 2009-05-08 08:44:13

Emma 29år,Joannah 28år(klasskompis med din brorsa),Jesper 21år,Pontus 18 år(i augusti),Lydia 13 år, kasper 9 år....Hade jag vart yngre hade det nog vart nåfra till...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela