kaija

4/5

Publicerad 2009-05-04 20:47:04 i Allmänt,

Vad tiden rusar iväg... helt sjukt känns det att det nu inte är så länge tills det är sommar!

Patte åker till jobbet i morron, vilket smakar skit, det brukar inte kännas så illa, men nu gör det det verkligen. Men men, han kommer ju hem inom snar framtid, jag har mycket att göra i veckan, ska försöka kratta och vara ute med barnen, tiden går fort när man har trevligt. Annars har det inte hänt nåt speciellt, var till IKEA idag och köpte plastlådor till "trapphyllan" som Lina fick av fammo, det blev gröna, vita, röda och rosa lådor :) Lina har städat i sitt rum idag, det är ju roligt när man får nåt nytt!

Min man håller som bäst på att fixa kvällsfika...inte vilket som helst, pommes och korv, alltså en redig "makkaraherkku", jag hoppar nog över kvällsfikat... med tanke på vv ;) Apropå vv, jag har gått ner 5,6kg, jag är förvånad själv, håller inte på att till punkt och pricka räkna, men håller lite koll, verkar funka så oxå!  Dessutom mina vänner har jag inte ätit godis sen den ca 21/4, INGEN ALLS! Jag har min personliga åsikt om det här, godis gör att man blir mer hungirg, jag äter mycket mindre och är mycket nöjdare med den mängd jag äter nu, godis gör att blodsockret åker bergochdalbana och då blir man nog även hungrigare. Det är vad jag tror :)

Hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela