kaija

2/5

Publicerad 2009-05-02 18:15:16 i Allmänt,

Då var det Maj då :)

Händelserna från valborg till hit har varit få, vi var och kollade mc-paraden igår, Jenna fotograferade sin far, många gånger, med sin nya systemkamera, vilka fina bilder det blir med den! Vi dejtade sen med Patte på MAX parkeringen där även 'Sopgubb1' och hans sambo var, vi kom överens om att åka till ABC till Torneå och fika, där satt vi sen och fikade/åt ett tag och babblade om ditten och datten, trevligt var det! På kvällen kom grannarna på besök, det var oxå mycket trevligt, som vanligt!

Idag har jag jobbat, Patte har nu åkt till Kalix för att hämta utemöbler som vi köpt från hans mor, dom är mycket fina!

Tack och adjö.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-05-03 12:13:20

Hej Carina!



Tack för hälsningen från jobbet! fick den via Jaana =). Jag är för dålig på att komma förbi, men jag väntar på att det ska bli lite "enklare" sover extremt lite om nätterna, men snart så är det dags att vänja av Kajsa att äta om natten, och med tanke på hennes viktkurva så behöver hon inte äta på natten, eller vad tror du ;).

Beije ringde mig häromdagen, jag var inte förvånad kan jag säga, kommer in och babblar mer någon dag. Hur jobbar du i veckan som kommer?

Kramis

Postat av: Malin

Publicerad 2009-05-03 14:18:51

Åh va bra, då ska jag försöka komma förbi på förmiddagen på torsdag eller fredag =)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela