kaija

22/5

Publicerad 2009-05-22 22:56:32 i Allmänt,

Idag har inte hänt så mycket, jag har jobbat och sen hämtat barn på dagis, lagat mat och försoffat mig :) Alltså, förstå nu, det var Pistvakt på tv ikväll, samt Sjukan, jag bara älskar faktiskt båda två :) Det går inte att se sig less på sånt! Sitter just nu och surfar lite, planerar faktiskt att gå o lägga mig snart, men jag har ju som svårt att slita mig från min ensamma tid. I morron har jag planerat en resa till stan med mina barn. Lina fyller ju år snart, så jag tänkte ta med Lina och Hugo in på Barnens Hus för att se om hon har nåt önskemål :) Hugo kan också titta, han fyller ju faktiskt år om en månad! Tänk vad tiden rinner iväg, han är ju min lilla plutt :) Idag när jag hämtade honom från dagis varnade fröken K mig om att inte byta blöja på Hugo i sängen, pga sand. Jag tog henne på orden, gick sonika ner i duschen vilket var behövligt :) Alltså hela hårbotten var full i sand, ljumskarna och hela paketet kan man säga :) Jag förstår inte hur det lilla livet lyckas bli så sandig :) Förresten, idag satt vi som sagt och såg på Pistvakt, jag och Lina, sen säger hon: Mamma, dom där pojkarna pratar så roligt. Det kan man ju i flera bemärkelser säga att dom gör :)

Nu mina vänner är det G´natt och sov så gott!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-05-23 23:07:33

Betänk då att jag tömt hans blöja en gång...Båda dina små glömde ju sina blommuggar...få se i vad skick dom är på måndag...om jag kan rädda dom...(plastmuggar proppade med blad och vatten)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela