kaija

20/5

Publicerad 2009-05-20 22:19:36 i Allmänt,

Förlååååt, jag har glömt att skriva blogg, inte meningen, men det har vart en massa annat :) Ska förbättra mig! Vad har hänt sen sist då... jisses, jag kommer inte ihåg, men ska försöka. Vi satt här en kväll och pratade om att man borde lite då och då fara över natten nånstans på lite shopping och rekreation helt enkelt. Så idag har vi bokat en liten tripp till Oulu, vi tillsammans med min bror och hans sambo, grannparet kanske oxå hänger med, vilket vore väldigt roligt. Det blir en natt 13-14/6, vi åker tidigt, går på stan, shoppar, gör vad som faller in och njuter. Svärmor med familj kommer troligtvis hit och bor den natten, så det blir nog roligt för barnen oxå :) Alltså jag ser så mycket fram emot det, det är 3,5 år sen sist jag och Patte for iväg själv utan barn, då var vi en natt i Luleå, julgalan -05, oxå kul :) Ikväll har jag gjort nåt som jag funderat på att göra i ett par veckor, oljat in dom nyinköpta trädgårdsmöblerna! Till sist fick jag ändan ur vagnen, tänk att det ska vara så svårt? Jobbet tog max 45 minuter, så det borde jag ju ha gjort direkt vi fick dom, men nej, jag skjuter fram allt... NU ska jag försöka ta tag i saker så fort som det går! En annan sak, jag har varit utan godis i 1 månad nu, enda 'sötsak' jag tagit är lite dricka! Jag är så nöjd :) Jag kollade med min vän om vi inte kör en månad till, liksom av bara farten, hon ville en frossardag och sen köra igen! Jag måste undvika godis, annars går det ju inte, är ju missbrukare av socker. Annars, allt väl, barnen växer, gräset likaså... grillen ryker varje dag, vi alla mår bra helt enkelt :) Så over and out! :)

Kommentarer

Postat av: Milica

Publicerad 2009-05-20 22:27:43

Hej, vad gör du ?

Postat av: Denniz Ganevik

Publicerad 2009-05-20 22:28:14

Läs allt om en heterosexuell kille som ändå sminkar sig.

Postat av: sopgubb1

Publicerad 2009-05-20 22:45:00

Du får roliga kommentarer.

Postat av: kajsa

Publicerad 2009-05-21 09:08:20

Ja, hoppla hoppla!!!Kanske lite sminktips.. Hugo har börjat prata så himla mkt, länge sen jag såg han! För fyra år sen var jag och Janne med grannarna till helsingfors en helg...jag saknade ungarna och var orolig hela tiden...det lär nog dröja många år innan jag länar dom igen...suck!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela