kaija

13/5 (natten mot 14/5)

Publicerad 2009-05-14 00:09:09 i Allmänt,

God natt!

Kommer mig som vanligt inte i säng, ligger och glor på "Doctor G - obducent" och pratar med gubben. På förmiddagen var vi ute och gjorde en massa roligt, krattade (inte så roligt), putsade bort sand från Hugos tunga (inte heller kul), hjälpte min man men gjorde tydligen fel (helt rätt, inte heller det var kul) men satt en liten (med betoning på liten) stund i lä och solade och det var en riktig höjdare :) Fast vi gungade, cyklde, lekte och hoppade studsmatta och det var riktigt roligt. Har jobbat kväll och tiden gick fort som vanligt. När jag kom hem låg 75% av barnen i säng så det fanns inte mycket för mig att göra än att inta framstupa sidoläge i soffan iklädd pyjamas :) Förvisso var 33,3% av de i säng väldigt törstig och kissnödig och törstig och mammasjuk...ja, ni förstår, men nu sover även hon, Lina :) Dagens skönaste kommentar kläckte Lina direkt på morgonen. Citat (med eftertryck) -"Jag vaknade på morgonen för att jag var så hungrig och jag tänkte, vad fasen ska jag göra nu." Slut citat. Hon sa det på ett så fruktansvärt charmigt sätt att både jag och Patte höll på att dö av skratt :)

Nu har jag inte mer att skriva så på "återläsande"...

Kommentarer

Postat av: Prossan

Publicerad 2009-05-15 17:33:42

Cyklde???

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-19 15:28:13

Haha, hon är ju helt underbar den där Linan! =D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-05-19 15:29:19

Haha, hon är ju helt underbar den där Linan! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela