kaija

8/3 Ny dag...

Publicerad 2009-03-08 09:42:54 i Allmänt,

Godmorgon ärade läsare :)

Har just duschat, ska till jobbet om ca 10 minuter, där jag ska stanna till 17:30 sen hem och ledig i morron!

Har som ni noterat har jag bestämt mig (igen) för att börja viktväkta från idag, så jag har mätit och vägt och ätit efter konstens alla regler och har hittills förbrukat 4,5points av dagens 22, har redan ångest över att pointsen minskar hela tiden, alltså under dagen och jag är säkert hungrig eller åtminståne sugen efter mina 22 förbrukade...men jag ska f*n bita ihop! Hoppas bara att min älskade familj har lite förståelse för div humörsvängningar och annat som kan uppkomma ur hungernöd.

Nu måste jag kila, ha det bra!

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2009-03-08 11:22:59

Välkommen till blogg världen!!

Nu när jag vet att fler jag känner har blogg så kommer jag skriva mera och läsa mera bloggar:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela