kaija

1/7

Publicerad 2009-07-01 13:58:17 i Allmänt,

Dagarna flyger fram, jag hinner inte med nå mer, har varit dagvild flera gånger redan, fast det är väl det som kallas semester? :) Här har inte hänt mycket, vi har köpt ett litet förråd, tänkte måla den i nougat med vita knutar (som det känns just nu, har dock inte köpt färgen än, så jag/vi kanske hinner ändra oss ännu :)), vilket huset också kommer att bli nångång i framtiden. Idag har jag inte gjort så mycket förutom att vi har varit ute ett tag, men Hugos kinder blev väldigt röda så vi gick in. Idag är det största problemet vad jag ska laga till middag, har ingen lust att stå i hettan och brassa käk om vi säger så. Tror nog att barnen och mannen får risgrynsgröt och jag själv en sval sallad, blir nog bra så.

Annars är allt väl, ska cykla till mor min ikväll och ta en kaffe med likör och äta lite melon :)

Kommentarer

Postat av: aegnes

Publicerad 2009-07-02 09:10:27

likör och melon låter gott, för mig blev det ett halvt glas rött vin (håller på lära mig att dricka det)x antal glas vitt vin, ett par cider. och the.

Postat av: kajsa

Publicerad 2009-07-07 12:13:54

Vad mysigt att kunna cykla upp till sin mamma och dricka lite likör!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela