kaija

5/8

Publicerad 2009-08-05 22:19:42 i Allmänt,

Redan Augusti? Jag fattar noll, tiden går så fort.

Idag har jag arbetat, vilket var helt ok, men med tanke på det underbara vädret kändes det rent ut sagt plågsamt. Jobbar nu faktiskt varje dag i tio dagar, fast vissa dagar är ju kortare än andra, så det är ok :)

Har än en gång börjat med Viktväktarna, sist gick jag ju ner ca 7kg och sen gick jag upp 5kg... *piiiiip* så sur jag blir på mig själv att jag inte lyckas bättre än så.

Min familj har varit och badat idag, vilket gör mig grön av avund...jag vill ju oxå :)

Nu ska jag till köket och göra en sallad, är så hungrig att det gör ont i magen.

Lite bilder från en dag då jag var med barnen och badade i Karungi :)

Här badas det :)Min son i morbrors värmande famnEn lycklig kille i badbraller :)Flickorna :)Lina badar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela