kaija

10/8

Publicerad 2009-08-10 15:42:55 i Allmänt,

Det var igen ett tag sen jag skrev... men det har inte hänt nåt speciellt nu heller. Jo, jag och Jenna började städa i källaren igår kväll, sen kom Oskar och hjälpte till, jag rensade och barnen gick med grejer till containern. Efter ett tag fick Jenna kompisar, så hon gick för att umgås med dom, jag och Oskar fortsatte tills grannflickan kom förbi, hon hjälpte oxå till, som dom gick fram och tillbaka, vilka duktiga barn! :) Självklart var ju glasföremål dom bästa att kasta ;) Nu är källaren i alla fall rensad på det mesta skrotet, men mycket återstår... Jag ska ännu bära iväg en gammal mangel som är fastskruvad i ett hemmasnickrat bord av kvalitetsvirke (vilket inte innebär fint, utan tungt ;)) och några andra otymliga grejer.

Barnen har haft en underbar vecka med sin far, dom har varit och badat flera gånger och varit ute hela veckan istort sett, själv har jag jobbat.

Nu orkar inte mina fingrar skriva mer, på återskrivande :)

p.s Ni som läser får gärna lämna spår efter er :)

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2009-08-11 14:10:30

Kanske man skulle låna era ungar och städa Jannes garage...:-)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-08-11 15:11:06

Vilken tur du har så bra medhjälpare, duktiga barn! (Så slipper jag ;)) Ha en skön vecka på jobbet...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela