kaija

7/4

Publicerad 2009-04-07 19:28:05 i Allmänt,

Hej hej :)

Har jobbat idag, är eg dödstrött just nu, men vill njuta lite av lugnet nu när barnen sover, kan ni förstå, dom sover redan och har så gjort säkert i en kvart :) I dag har jag inte gjort så mycket mer än jobbat, börjar tidigt i morron oxå, måste stiga upp i ottan, det är jobbigt, men det gäller då att lägga sig i tid. Jag har fått en ny tidning idag oxå, ska verkligen njuta av lugnet i kväll!

Igår hände det inte heller så himla mycket, jag jobbade även då och sen bjöd grannflickan mig på kafferep :) Hon var väldigt sällskapssjuk igår kväll så hon ringde och bad mig komma och dricka kaffe, så charmigt! Lina är ff rätt så snorig, men helt klart på bättringsväg, men Hugo är som på nedåtgående, han är super snorig och har fått hosta, men ingen feber. Hoppas han kan hålla sig ett par dagar, så jag kan jobba den här veckan ut i alla fall, sen är jag ju ledig. Apropå Hugo, han bubblar av nya ord, han är verkligen en duktig elev i språket :) Varje dag lär han sig nya ord, inte bara ett utan flera, han är tydlig och gör sig förstådd på sitt lilla ordförråd :) Men 'kote' (skoter), takto (traktor), boll, tutte, 'tutti' (snuttis) är nog dom mest använda.

Nu ska jag lägga mig o slappa framför tv:n, bara njuta...gör ni oxå det! :)

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-07 23:00:25

Helt oemotståndligt erbjudande...! Hemma på torsdag nån gång? Jobbar natten men med lite tur behöver jag inte åka in tidigare o skriva iaf.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela