kaija

5/4

Publicerad 2009-04-05 08:54:38 i Allmänt,

Viktresultat -4,6kg!!! Alltså inte illa :) Det hade varit bättre om inte vi hade ätit på Hulkoffgården igår...och inte ätit godis eller druckit lite rött, men nå, det var -1kg sen förra söndan i alla fall! Nu ger jag gärnet igen!

Annars då, jo, min arbetskamrat kom igår kväll och med henne satt vi och pratade halva natten över en godispåse och en flaska rödtjut, mycket trevligt! Jag känner mig mycket friskare, Lina hostar ännu, men har ingen feber. Nu börjar huset att vakna, skriver mer om jag har mer att skriva om senare :)

...senare samma dag.

Jo, Pattes pappa med familj kom hit på förmiddagen, så vi åkte ut till skogskojan allihopa, jag körde bil dit med Lina, Hugo och Jenna, Patte och Oskar åkte skoter. När vi kom fram dit så var min mor och styvfar redan där och elden sprakade hemtrevligt, på med korven på pinnen och det hysteriska korvgrillandet var i full gång! Det är nog det charmigaste med det hela, alla grillar, äter och gryllar :) Bland det trevligaste med skogskojan är att det dyker upp vänner och bekanta lite titt som tätt med sina matsäckar och kommer och grillar och umgås på det mest avslappnade sättet som finns, ute i skogen! Barnen trivs väldigt bra, det behövs ju inte så mycket mer än en pinne och god fantasi så är allt underbart :) Vi hade mao en del härliga timmar ute i skogen. Har inte gjort mycket efter det, man blir lite sliten av all friskluft, men vi har bastat och 'tvagat' alla barnen och oss själv, nu sover man gott.

G´natt!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-07 00:27:24

Jäklar vad duktig du är!!! GRATTIS till -4,6 imponerande kilon! =) Keep up the good work så kommer du att studsa fram snart! (Eller var det fel ord...? Menar inte att du kommer se ut som en boll utan att du blir så lätt i steget... överförklaring överförklaring... ;)) Låter härligt med skogskojedagar, skulle gärna hänga på men HINNER ju inte. Semester straffar sig, mycket att ta igen... Nåmen, hare bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela