kaija

23/4

Publicerad 2009-04-23 19:21:35 i Allmänt,

Go kväll!

Idag har jag återigen jobbat, det var en helt trevlig arbetsdag, som vanligt, jag gillar faktiskt bäst att jobba förmiddagar, dom går fortast. Hugo har gått och lagt sig, det är osedvanligt tyst i sovrummet, men han var trött. När han sover (hårt) ska jag ner och duscha, Lina ska snart i säng hon med. Jag har hämtat ner faster Majas gamla barbiedockor åt henne, dom har varit uppe rätt länge (alltså i vindsförrådet), nu är dom som nya för henne. Hugo har oxå klätt dockor hit och dit, det är så skönt, han har blivit såpass stor nu så han leker rätt mycket. Vi har varje dag en liten rutin, när vi kommer hem från jobb/dagis, då sätter vi igång en saga på cd i köket (Astrid Lindgrensagor, självklart :)) och där sitter vi och lyssnar, det är så mysigt! Är med i en stegräknartävling, det är rätt sporrande och se hur mycket man faktiskt går, bara hemma och på jobbet, helt otroligt fakiskt!

Ha det så bra, vi hörs!

Kommentarer

Postat av: svärmor

Publicerad 2009-04-24 08:40:34



Tack Carina.Inte alla som har en svärdotter som överraskar med goda gärningar kl.8.00 på morgonen.

Tusen Tack.

Postat av: Sonen åt "svärmor" och blogginnehavarens make

Publicerad 2009-04-24 17:08:41

Det är lätt att överraska när jag sliter häcken av mig och riskerar liv och lem här i G-vare... ;)



Nä, det var himla fint gjort av henne...fast jag tycker mer det luktar som att "nån" fiskar barnvakt åt fyra underbara barn ;)

Postat av: mor till maken

Publicerad 2009-04-24 17:18:13



Då får hon fråga Simon och Maiken,det var hos dom överraskningen hamnade,men jag är säker på att dom gärna ställer upp som barnvakter när det behövs.

Postat av: Sonen åt "svärmor" och blogginnehavarens make

Publicerad 2009-04-24 17:33:29

Då kanske mor kan få en överraskning av sonen då...kanske hon kan tänka om? ;)

Postat av: mor

Publicerad 2009-04-24 18:07:23





Barnbarnen är alltid välkomna,har jag bara orken,

och inte jobbar.(Utan överraskningar)

Postat av: Sonen åt "svärmor" och blogginnehavarens make

Publicerad 2009-04-24 18:13:00

Klart att dom är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela