kaija

22/4

Publicerad 2009-04-22 19:49:27 i Allmänt,

Nu blir jag sur, hade skrivit klart mitt inlägg nyss, ett långt fint inlägg, så råkade jag mitt jädra klumpfinger röra på 'bakåt' knappen på musen och vips var all fin text borta. Nå jag tar om det, KORT. I morse fick jag fara som en furie för jag glömde saker, hade inga pengar och ingen diesel, allt ordnade sig i alla fall.

Håller på och säljer saker på loppis i Torneå, det går sådär, ska föra Hugos spjälsäng dit oxå, den blev vi tvingade att ta bort sen han pinkade ner sig rejält här för ett tag sen (sängen är dock inte pissig), då inget hann torka tog bort hela sängen. Vi har redan tidigare köpt en vanlig vit fin säng åt han, NU är det dags att använda den :) Det går ok, jag springer in där och lägger han ca 10ggr per kväll, men jag tänker inte börja ligga brevid i alla fall.

Nu ska jag duscha Lina, sen g´natt! :)

Kommentarer

Postat av: svärmor

Publicerad 2009-04-23 20:07:34

Som vanligt en händelserik dag för Carina.



Blir man förvånad?Näääää.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela