kaija

19/4

Publicerad 2009-04-19 18:45:53 i Allmänt,

En söndag bland andra dagar... Har av nån anledning inte hunnit skriva nåt på flera dagar, kanske för att jag jobbat kväll och kanske på grund av idétorka.

Hela veckan har bara susat förbi, igår var barnen och Patte till Kalix och hälsade på hos fammo och Oskar fick en cykel av Jesper, en blå fin cykel, han blev så nöjd, han har inte gjort mycket annat än cyklat :) Jag har jobbat från onsdag-söndag, kvällar bara förutom helgen då, nå, nu är jag ledig i morron i alla fall. Igår kom Jenny hit, vi tog lite vin och gjorde tacos, det var så himla gott och jag har varit så himla trött idag, men nu är jag ju äntligen hemma!

Vi bytte till sommardäck oxå här om dagen, eller ok, jag hade inget med det att göra, Patte bytte däck :) Självklart snöade det just samma kväll som vinterdäcken byttes bort... vad annars, men så är det under våren här. Vad som är helt tokigt coolt är att om två månader är det midsommarafton!!!  Det innebär att min högsta önskan är att fixa ett växthus, har ju sått lite av varje, vad det nu blir av det, det vet jag inte, men förhoppningar har jag ju.

På återhörande...eller vad man nu säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela