kaija

15/4 Svammel

Publicerad 2009-04-15 21:12:24 i Allmänt,

Go kväll!

Den här dagen började med att jag vaknade (konstigt eller hur? ;)), steg upp och fixade frukost och kaffe osv. Patte började med att åka till tandläkaren, stackarn, var såå bed(r)övad, och jag 'tvingade' in honom på Ica för att handla, sorry gubben :) När han kom hem åkte vi till min bror och hans sambo Minna, som fyller år idag! Vi firade en liten stund och åkte hem för att äta lunch. Efter lunch har jag farit och jobbat, kändes konstigt, har ju varit hemma i 5 dagar! Efter jobbet föll jag tyvärr för en hemskt fettig frestelse...Pizza från Leilani, det var såå jäkla gott att det tusan var värt det, men i morron är det hårt igen, ska verkligen kämpa resten av veckan! Den pizzan jag åt måste jag varmt rekomendera, 'chicken mee' hette den (med risk för att jag stavade galet), den med extra vitlök, MUMS!

En grej, hur fasen ska jag komma igång med att springa??? Jag har ju nångång i forntiden gjort det, ni vet, då när jag var ung...men det känns som att nåt haver hänt på vägen...där har vi det, det är VÄGEN, inte jag som är problemet ;) Jag utgår från att det _inte_ är fel på mig ;) Nä, men seriöst, jag måste komma på nån morot åt mig.

Over and out!

Kommentarer

Postat av: oskar

Publicerad 2009-04-16 19:10:58

hmhm kul att läsa

Postat av: Lena

Publicerad 2009-04-16 22:52:41

Alltså, förlåt vännen att jag har en teflonhjärna... Men jag VET att jag tänkte på dig häromdagen och kom på nåt bra med det där att springa (eller om det var promenera, men nåt slags motion, och det var klokt...), men jag MINNS ju inte vad det var som var så bra. Måst ju ha varit nåt sätt att få dig att hinna eller idas eller nåt...??? Ska sova på saken, återkommer om det klarnar! =)

Men i alla fall (fast det var inte det som var grejen) så lovar jag att komma o springa med dig ifall du kommer hit i helg, kan boka bastu efteråt oxå!

Postat av: Frida

Publicerad 2009-04-17 20:14:16

Hej hallå från din svägerska Frida (om det nu blir det :S) Med andra ord barnens faster ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela