kaija

1/4 April april...

Publicerad 2009-04-01 20:36:50 i Allmänt,

Hej på er! :)

Igår var en seg dag, orkade inte ens skriva lite blogg, tar igen det nu! Det hände nämligen inget speciellt igår, det mest speciella var att Patte var och hämtade en skoter som vi bestämde oss för att köpa, så nu tar vi oss för egen maskin till 'kojan' :) Skotern är varken snygg eller ny, men fungerande! Det är en polaris, lång... årsmodell -90, mer kan jag nog inte säga, det går över mitt tekniska kunnande helt enkelt, lägger säkert upp en bild en vacker dag.

Idag då, jo, jag var till jobbet och vände, märkte på morronen redan att jag hade feber, men iom att jag tog en IPREN så kände jag ju mig tillfälligt bättre, så jag åkte till jobbet, jobbade en timme och åkte hem. Vet inte vad det är för 'jätte-flunsan-fabian' som härjar nu. Lina har oxå hosta och feber, jag har lite snuva men feber i alla fall, äh, det är jobbigt.

Som vissa av er säkert märkt så är det tillåtet att luras idag... :) Jag har personligen inte blivit lurad, men Patte blev det och det rejält! Jenna (hans äldsta dotra) kom ner från vindan plötsligt och säger att grannen ringde på hennes mobil och sa att dom har problem med nätverket... Han frågade om Patte kunde komma och hjälpa? Givetvis tyckte Patte att han ställer upp och hjälper, så han hoppade på skotern nästan direkt och for till dom. Jenna kom ner från vindan och gapskrattade, jag frågade vad som är så roligt, hon sa att grannen inte alls hade ringt :) Så Patte åkte 'i onödan' till grannen och frågade vad dom hade för problem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela