kaija

10/4 Låååångfredag

Publicerad 2009-04-10 18:13:22 i Allmänt,

Nåt konstigt med den här dan, den är längre än andra dagar, jag är säker, har dock inte 'mätt' :)

Appropå kvasten svärmor, min kvast har inte kommit än, men om den kommer lär nog min rumpa oxå vara full i stickor och nån katt har jag inte sett röken av, men grannen har ju en stor schäfer??? Kanske tar den då :) Hoppas det är finare väder på blåkulla än det är här ;)

Annars då, en extremt lång fredag, barnen skall tvagas tänkte jag mig, dock inte med rotborste, men nån sorts svamp :) Hittar kanske en kantarell under bastulaven med lite tur ;) Nä, fii hur det där lät! Skärpning! Jo, dom ska tvättas och sen är det säng som gäller, men det mest märkliga är att ju senare klockan blir ju bättre leker dom små liven, inte ett ont ord till varandra, helt knasigt, men det är klart, jag låter ju dom leka ifred då, en stund till i alla fall :) Uträknande alltså! Vi mammor är kanske lite lättlurade...

Nå, jag ska ta mig en kopp kaffe och väntar på kvastfan!

Glad påsk! Mukavat posket! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela