kaija

Året är 2015...och jag skriver fortfarande, om än sporadiskt ;)

Publicerad 2015-03-07 14:55:00 i Allmänt,

Hello alla trogna läsare... om ni finns. Efter att ha läst igenom mina egna blogginlägg sen 2009...inser jag:
1: Mina barn är stora nu....
2: Jag är lite tjockare än förut, trots alla tappra försök till att gå ner i vikt.
3: Livet jag lever är bra, jag mår bra och allt är bra, sånär som på min förbannade övervikt...
4: Jag har inte så många inlägg per år... speciellt inte dom senaste två åren.
5: Jag kan bli en BRA bloggare om jag vill.

Tittar just i skrivande stund ut genom fönstret, det SNÖAR... mycket och BLÖTT. Idag är det inte en gå ut o promenera med hunden dag. Fast jag ska gå med Nestor lite senare, han behöver det och jag behöver det win win :) Jag funderar på mina misslyckade "gå ner i vikt försök"... Jag har listat ut ett stort fel! Jag håller mig inte till en diet, utan hoppar från sak o sak... Nå, nu fick jag besök, ska koka kaffe o umgås!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2015-04-10 09:59:30

Nu tittar jag ut genom fönstret och det snöar :-(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela