kaija

30/10

Publicerad 2012-10-30 09:39:00 i Allmänt,

Tiden springer iväg, inte länge till första advent, en hel månad o sen börjas det. Jag ska börja köpa julklappar redan NU, vill inte återigen vara den som springer häcken av mig dagarna före julafton o hittar inget vettigt. Nä, i år ska jag vara i TID!

Annat tänkvärt... det blev visst vinter, det snöar och jag gillar det INTE :( Har inget emot att det ligger snö på marken, bara jag slapp att knuffa undan den först... det försvårar ju själva livet.

Från det ena till det femte, nästa vecka får vi våran Tulikivi!!! Såååå coolt :) Vilken mysfaktor! Se det framför er, där sitter jag, äter nåra goa kex med lite ost på o dricker lite rödtjut och ser in i brasan *löööv* :)

Nu dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela