kaija

1/10

Publicerad 2012-10-01 08:26:00 i Allmänt,

Jag börjar idag (igen), med mitt nya liv som viktväktare tänkte jag... Alltså, det känns nästan lite pinsamt att jag nog skrivit just dom här orden många gånger tidigare, MEN, luften är fri, jag får skriva om jag vill ;) Min ambition är ju att lyckas en vacker dag, NU känns den dagen aktuell, det är måndag, det är 1 oktober och det är tom fullmåne... framförallt känner jag mig beslutsam! :) Vad fullmånen har med saken att göra, det vet jag inte... ännu ;) Jag har dragit fram min gamla brevkurs och ser en avgörande sak i helheten. Jag MÅSTE laga matlådor till jobbet, en enorm hjälp att ha matlådor med pointsen färdigräknade. Jag har även tänkt promenera så mycket jag hinner och har möjlighet till, jag tror att både jag och hunden gillar den aktiviteten :) Nä, nu ska jag surfa och söka lite info, eller eg ska jag söka mer inspiration och motivation. Sen ska jag MÄTA mig, det är mycket intressant att mäta sina framgångar! Ha det nu så bra, jag ska försöka skriva om hur det går, vilket också är en form av motivation.

Kommentarer

Postat av: aegnes

Publicerad 2012-10-12 06:26:00

hade vart bra om vi bott nära varann för jag behöver åxå ta itu med vikten. lättare att peppa varann om man är nära inpå. drömde t o m i natt att jag träffade en gammal bekant som sa att jag blivit FET och därför trodde att jag var nån annan. :/

Svar: Jo, jag fick det sagt av en kund igår, att jag blivit tjock... i och för sig, det var ju ingen nyhet för mig, annars hade jag väl inte försökt viktväkta?! :) Har förut gått på vv-kurs men det finns inte i denna kommun mer :/ Försöker promenera o sånt o nu gick ju min diet åt pipan, men tar nya tag på måndag...(igen).
kaija.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela