kaija

15/1

Publicerad 2012-01-15 21:29:55 i Allmänt,

Nu har jag viktväktat en vecka, känns helt ok, faktiskt. I morron väger jag mig och ser om det blivit nåt resultat. Har ikväll varit på spinning, en 50 minuters plågsam enorm svettning, men belöningen kommer genast efteråt, man känner sig så duktig!!! Jag hade min moster med mig idag, roligt att fara iväg med nån och ha lite sällskap, brukar ju fara med både Frida och Jenna för det mesta då. Det jag nu vill ha sagt är att jag i alla fall har följt viktväktarna till punkt och pricka, räknat points och inser dessutom att det inte är så komplicerat :) Man FÅR äta vad man VILL, men inte hela tiden och inte hur mycket som helst. Dessutom är detta min sjunde godisfria dag, har inte sagt att jag slutat, men har ett uppehåll just nu i alla fall. Jag känner mig DUKTIG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela