kaija

20/4-12

Publicerad 2012-04-20 18:26:11 i Allmänt,

Ja herregud... Kollade igår på tv, ett program som hette "Skönhetsbubblan" på SVT1, vart är mänskligheten på väg??? Jag undrar om vi oopererade människor är intressanta över huvudtaget? Alltså, det sprutas in Botox än hit och än dit, inget man är född med är nog "fint" tydligen. Det är så ytligt så jag vill bara spy. Var o varannan hade gigantiska siliconbröst och dom skulle skära bort lite dubbelhaka (som ev syntes i microskop) och det var "handtag" kring höfterna... (för mig såg det ut som hud typ) och ja allt var för tjockt och fult. Nä, jag dömer ingen, alla gör som dom vill och jag gör det INTE :) Jag är lite för tjock, det hänger än här och än där, men jag är ÄKTA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela