kaija

7/9

Publicerad 2011-09-07 13:51:49 i Allmänt,

Ja jösses, piiinsamt vad jag har dålig uppdatering på bloggen.
Detta har hänt: Öh... vi har fått grillstugan klar (kanske jag skrev även tidigare?!), vi har grillat och myst osv. Sen har vi varit på resa med Minna o Henka (en obligatorisk resa varje år, utan barn), denna gång FLÖG(!!!!) vi till Stockholm och var på en 24 timmars Helsingforskryssning, det gungade, men det var väldigt trevligt :) Vi var även till våran (min o Henkas) kusin Ulrika ute i Räfsnäs, vilket plejs alltså! Allt gick bra, vi överlevde både båt och flyg ;)
En annan sak då, Lina har fått börja klass 1, hon skulle annars ha börjat på 6-års, men vi ansåg att hon är skolmogen, gissa om hon växte minst 20cm? Annat då... jag vill sy, men det är begränsat pga att min förbenade symaskin pajade :( Har nu väntat på delen (en liten skitdel) i en hel evighet, nu skulle jag ha fått den "i början av veckan"... det är ONSDAG idag *platsförnågravälvaldasvordomar*
Så här är vi nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela